tisdag 10 januari 2012

AF.

Det gick så där på arbetsförmedlingen.Dom vill att jag ska ringa psyk.Vilket jag lovade göra imorgon...vet inte riktigt vad jag säga då jag ringer,men,men...Sen skulle dom kolla upp om jag kunde gå en truckkurs,för lagerarbetare är något som jag tänker nu kunde passa mig.Självständigt men ändå inte helt isolerat..plus att man får jobba med kroppen och inte är helt stillasittande förshoppningsvis.
Nu får jag andas ut och fundera i drygt 2veckor...då jag fick nya tider.
Har flera samtal och ringa imorgon..får se hur det går.
Vaknade 04.00 imorse och kunde inte somna om..tog en ny insomningstablett kl.08.00 och höll på och inte komma upp ur sängen vid 12.00.Fick tvinga mig in i badkaret,så jag skulle piggna till för jag skulle ju till af. sen till 14.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar