söndag 8 januari 2012

Ska jag våga?!

Ska jag våga gå ut på min promenad osminkad?! Har så tråkigt att jag har ont i magen..så tråkigt att jag får ingenting gjort,men vill inte lägga mig igen. Är frestad på att gå ut på en riktigt rask promenad,som får mig och sluta och tänka..bara GÅ..låta benen ta mig fram,lyssna på musik..försvinna in i tomheten på ett friskt sätt.
Det är mörkt ute nu..och söndag,så det kanske inte är så mycket folk i rörelse,folk som ser mig?! Fast det skulle vara typiskt att jag nu när jag efter flera årtionden går ut utan smink,stöter på någon som jag minst vill träffa.
Men jag SKA utmana ödet....Pallar inte och sitta framför datorn och spela menlösa spel..på tv:n kommer det ingenting som fångar mitt intresse,har inga vänner jag vill/kan besöka. Men orkar bara inte kolla i spegeln och fixa till mig.
Så jag slänger på mig kläderna och DRAR...NU..innan jag hinner ångra mig!
Önska mig lycka till....ett stort kliv jag tar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar