torsdag 12 januari 2012

HUR?!

Kan jag glömma "Objektet",leva utan honom,utan hans ord som gjorde mig så lycklig,känslosam,frustrerad,sotis,ledsen,kär.....?!
Är så nära hela tiden och betala medlemsavgiften där igen...men kan jag låta bli,blir det lättare med tiden? VAD tänker han?? Saknar han mina knäppa mess?! Jag har 3st. människor jag MÅSTE försöka låtsas som dom är döda.."Objektet","Måbramänniskan" och storebrorsan. Av någon konstig anledning så har jag lättats med att brorsan har försvunnit..tror det är för att jag är FÖRBANNAD på honom,för att han av alla KUNDE lämna mig så kyligt.Kommer aldrig och förlåta honom för det.ALDRIG!

 Jag har blivit besatt av att ro med min roddmaskin...Är så kall hela tiden,speciellt om händerna,så det är skönt och ro sig varm.Fast jag stinker svett som fasiken..har inte orkat tvätta mig sen i tisdags. Tur att man ÄR singel,så slipper någon annan stå ut med stanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar