söndag 8 januari 2012

Piggare..

Är inte lika grötig i huvudet nu när Propavanen är slut. Men fy fan vad fryser!! Är iskall,precis som jag skulle vara ute i kylan utan kläder. Låg kvar under varma täcket igen efter jag vaknat,tänkte på saker.Hur det skulle vara om någon hade sovit/legat där bredvid mig tex. Och var faktiskt glad över att få vara ensam och inte behöva bry mig om hur jag ser ut,eller hur andedräkten luktar mm.
Hade skrivit på "måbramänniskans" fb sida och önskat han ett bättre år..och då hade hans brutta svarat -Vi ska ha bästa år 2012. Blä! Jag önskade ju inte HENNE det...tog bort inlägget. Sen hade hon även skickat vänförfrågan till MIG?!! Hallå?! Idiot! Hon är ju KNIVEN i mitt hjärta han högg i mig i mars förra året! :-(
Låg i sängen också och tänkte på att det kan gå flera dagar utan att jag pratar med en endaste människa. Datorn är min enda kommunikation med andra.Just nu är jag ganska nöjd med även det,känner mig stum och dum.
På tisdag ska jag till arbetsförmedlingen igen....välkommen stress!
Tänkte även på det där öppenvården..mina besök där. Nu när jag inte varit där på drygt en månad och ska inte dit först  den 27/1..så har jag kommit fram till att jag mår nog varken sämre eller bättre utan dom besöken. VAD har det hjälpt mig i ett års tid och gå dit och älta hur jobbigt jag HAR det och har haft det?? Jag HATAR och prata om mig själv,speciellt det dåliga. Som min vän skrev under ett inlägg längre ner,så är jag duktig på att LURA folk och jag mår nog bättre om jag lyckas med det,lider i det tysta och inte avslöjar min innersta smärta.
Nu måste jag få i mig lite näring,så jag får upp kroppstemperaturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar