lördag 14 januari 2012

Så jävla trött...

Jag är så jävla trött på det här pisslivet! VAD gör jag här?! Har typ tvingat i mig några glas vin,trots att jag är nästan spyfärdig,inte ett dugg sugen på att dricka egentligen. Men nu ska jag sluta...Ska hetsäta och spy istället och sen ta min insomningstablett. Önskar jag hade Propavan hemma också..vill sova bort MÅNGA timmar!
Skrev igår till "måbramänniskan" ..har skrivit till han tidigare också,utan ett enda svar tillbaka. Försöker samla styrka för att skriva..PANG! Du är död för mig från och med nu. Men...klarar inte av det riktigt än.
Hoppas jag aldrig mer vaknar....bara somnar in lungt och fint,utan nån mer smärta.

1 kommentar:

  1. Det är så synd vännen, att du som är en så vacker och kärleksfull kvinna alltid ska behöva jaga och lägga all din energi på skitstövlar som inte vill ha dig till annat än sex...Kram finaste vännen

    SvaraRadera