söndag 8 januari 2012

STOLT!

Ja,jag fixade det! Fast när jag gick bredvid en bilväg så önskade jag att jag kunnat bli osynlig vid varje gatubelysning.
Fy fasiken vad slut jag är nu...det bara rinner svett om mig,typ som jag satt i en bastu. Men det känns skönt! Ska nog ro om en stund också..VILL bli fysiskt helt utmattad. STRAFFET..nu när jag inte träffar några "kukar" som skadar mig.
Fast "svinet" sms:ade imorse igen...lovade mig bra betalt om jag hade "jobbat" åt honom. Men jag SKA inte!! Ska stå emot och träffa NÅGON nu på ett tag. Koncentrera mig enbart på mig själv. Sluta tänka/sörja över dom som skiter i mig..."Objektet",storebrorsan,"måbramänniskan"....Jag MÅSTE lära mig och leva utan dom,hur ont det än gör.
Sen när jag kommer ur det här måendet,starkare..(vilket jag förhoppningsvis gör)...så ska jag..........låtsas som dom inte ens funnits.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar