måndag 9 januari 2012

BORING!!

Nu är jag så där uttråkad,ångestfylld och bläääh igen så det känns som jag exploderar inifrån.Har en klump i magen ,som bara växer och kväver mig snart!! Har pinat mig själv med att läsa "måbramänniskans" fb.sida...där  statusändringen från singel till ett förhållande förblindar mina ögon med tårar.Kommer ihåg att jag var på psyket då..kommer aldrig och glömma hans sms,då han hade träffat henne.-Jag är KÄR,vi stal varandras hjärtan. Och det efter en WEEKEND i London?!!! Han som hela tiden sagt att hans hjärta är begravd med hans döda fru!! HUR,HUR kunde han göra så?! Han ringde ju till mig häromnatten..sa att han inte var lycklig i sitt förhållande,men bruden verkar inte veta om det..på fb. skriver hon puttenuttiga saker till honom fortfarande. FAN! Varför kan jag bara inte glömma honom? Skita i honom? Han är inte VÄRD mig..han skulle säkert bara leka med mig igen tills han hittar någon bättre. Jag vet också att jag inte "duger" åt han nu då jag är arbetslös..han vill ha en STARK kvinna,som hans döda fru var. Jag kommer aldrig och kunna ta hennes plats..vi är totalt motsatsen utseendemässigt också.
Aj,vad ont det gör inne i mig igen....:-(
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen...ORKAR inte!! Kan inte jag bara få DÖ?? Hjärnblödning?! Är redan död egentligen....är kall som om jag vore död..bara hjärtat som slår och några få hjärnceller som försöker fungera.
Har tänkt att det är jobbigare för mig och söka en arbetsträningsplats på 20/veckan nånstans än att söka ett heltidsjobb...Känner mig helt miffo och värdelös!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar