lördag 14 januari 2012

Negativt v. positivt

Negativt: Jag har ätstörningar,jag kan inte somna/sova utan tabletter,jag lider av social fobi,mycket pga. min BDD,jag tvångstränar,jag har blödande/öm tandkött och ilningar i tänderna,är iskall (usel blodcirkulation),deprimerad,orolig,ensam,övergiven,förbannad,rädd,har dagliga självmordstankar,dåligt självförtroende,trög och glömsk,trött,apatisk.
Positivt: Jag lever??
Hon bekanta som ringde till polisen på nyårsnatten fick nog av mig och tog bort sig som "vän" på fb. Så enkelt...puff! Så är man borta ur någons liv och tankar. Bara för att man inte är...."normal" nog..eller vad vet jag,man får sällan (aldrig) en förklaring,inte ens ett hejdå.
Men,men...jag är ganska van...jag VET att jag är jobbig,besvärlig,för ärlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar