fredag 9 september 2011

Älskar..älskar inte?!

Jag skulle kunna skriva en hel bok om mina förhållanden-känslor.Jag får ont i magen bara jag tänker på allt och alla.Jag är ju helt SJUK i mina tankar..
Jag blir ALLTID kär,besatt i fel i killar..såna som behandlar mig illa eller som jag aldrig kommer att få.
Mitt senaste långvariga förhållande var för ca. 4år sen. Det var ett särbo-förhållande med en kall satanist,som älskade sin katt..älskade BARA sin katt,det var så fjantigt och se hur han var och pratade med den katten..han som såg ut som djävulen själv med pipskägg och långt hår och svarta ögon. Iaf. jag tog hand om honom ekonomiskt i 3år,handlade mat och dricka (han var 3,5öl alkis),handlade även kattgrejerna,mat och sand,så han klarade sig alltid.Var på väg och till o med betala hans körkort/lektioner. Sen så efter 3år tillsammans..då jag desperat hela tiden ville att han skulle visa att han älskar mig lika mycket som sin katt,så fick han ett jobb och skrev ett mail där han gjorde slut!
Sen dess så har jag bara haft korta försök till nåt..på typ en månad.Blir fortfarande kär/besatt i killar jag inte kan få. Är dom omtänksamma eller snälla,så försvinner jag..vågar inte ens försöka.
Så till dilemmat som jag skulle egentligen skriva om,men kom lite ifrån ämnet som vanligt.
Han HD-snubben jag träffade för nån helg sen...han SER så hård och manlig ut på sin bild,men var nästan fjollig i verkligheten...Han ÄR hetero och då blir det konstigare..fel,för han både pratar och allt som en bög,han är mjuk och omtänksam i sängen..han skriver vackra saker till mig,flera gånger om dan.
Vad ska jag GÖRA?! Ska jag ge det en chans?..vet att han skulle behandla mig väl..men kan jag bli KÄR i någon som gör det?? Har ju blivit KÄR i snälla killar också,men då har dom antagligen redan varit upptagna eller bor så långt bort att det inte kan bli VI.
Eller ska jag låta den elaka djäveln inne i mig tänka åt mig igen..att jag inte FÖRTJÄNAR någon snäll snubbe?!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar