onsdag 7 september 2011

Skönt!

Åh,vad skönt! Har ju våndats här om jag ska ringa och avboka min första DBT-gruppmöte.Är mensens första dag också och jag BLÖDER så jävla mycket,så jag blir helt matt.
Men nu ringde dom från Carema och sa att det var inställt pga. sjukdom,så nu kan jag sova bort dagen i lugn och ro! Ute piskar regnet och blåsten,vilket gör mitt mående värre,blir orolig och konstig i kroppen.
Tror det har och göra mycket med att jag var trädgårdsarbetare och man skulle tvingas och jobba ute,vilket jävla väder det än var.Min senaste chef var en "tyrann",som inte behandlade oss som människor..utan även fast det kunde vara sånt här skitväder  då det var höst,så var vi tex.TVUNGNA och blåsa löv  Spelar roll om allt blåste runt och tillbaka...blir stressad och mår dåligt bara jag tänker på det..ALDRIG mer!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar