måndag 5 september 2011

Utekväll..

Jag var på fotografiska i lördags..och var tyvärr inte på mitt gladaste/bästa humör.Trots det trevliga sällskapet,så tänkte jag "självmord" mest hela kvällen. Hoppar man från muren vid Slussen,så borde det lyckas? Var vid vatten och DET såg så frestande ut..bara flyta där mitt i det mörka vattnet och försvinna...min vän som jag som jag sov över hos bor på 8:de våningen..Självmordbalkongen. Tänkte köra bil därifrån mitt i natten,trots att jag druckit en hel del...osv.
Hatade även min spegelbild..hade gråtit en hel del och hade värsta påsarna under ögonen,håret var torrt och rufsigt.
Idag är jag sjukt orolig i kroppen..vet inte varför,men känns som nåt ska hända..ungefär som att man ska bli anklagad för nåt. Det blåser ifs. ute ganska mycket idag och då brukar jag bli mer orolig i kroppen.
Det är så jävla jobbigt när man MÅSTE orka,fast man inte ORKAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar