måndag 5 september 2011

Ugly?!

Efter ett liv med sminkning och att även ha smink med till jobbet och gå och "fixa" till mig (trots utejobb)..man kan inte ens gå till tvättstugan,badstranden,motionera mm. utan smink..Ja och nu har det förvärrats..går jag ut och festar,så fastnar jag ofta inne på toa och pub/restaurangtoaletternas belysning är inte smickrande.
En lyckad kväll/natt blir bara om jag kan hålla mig från toan...Har hänt att jag även PLÅGAT mig själv genom att INTE ta med mig så mycket smink,så att jag inte ska fastna. Eller så få jag låta bli och tvätta händerna efter toabesöket och snabbt smita ut igen.
Jag BEHÖVER dom utekvällarna..då jag lätt får ragg OCH komplimanger,för då fattar jag för en stund att jag kanske inte ser så hemsk ut...Men besattheten och fortsätta och se minst 10år yngre ut än vad jag är,finns.. och blir allt svårare. :-(
http://www.dn.se/insidan/insidan-hem/nar-radslan-for-att-vara-ful-blir-till-besatthet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar