lördag 10 september 2011

Sjuk!

Kom ut på min promenad,men trots det ,var jag tvungen och spy upp maten,eftersom jag vill att promenaden ska TA mer och inte bli jämt upp,om ni fattar.
3st. trevliga "kukar" har hört av sig idag och vill träffas.En utav dom hade sett mig bakifrån ute på promenaden och tänkt -Den där sötrumpan känner jag. :-D  Vi känner till varann sen skoltiden och han har alltid gillat mig,men jag är några år äldre än han,så jag såg väl inte honom på den tiden direkt.
Den andra trevliga mannen är en gift man jag träffat några ggr. han är en rolig,trevlig,omtänksam spilevink.
Och den tredje är ju HD-mannen,som försöker vänta kåt och tålmodigt.
Just nu skulle jag vilja ha en MYS-kompis...en som man kan sitta/ligga nära och se på film med,utan att det måste leda till sex..man känner sig inte direkt kåt eller sexig när man är förkyld...men vill bli omhändertagen,gosad.(Inte för att jag blivit det nångång,men man kan ju drömma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar