fredag 9 september 2011

Leva eller inte leva,det är frågan?!

Jag har alltid haft en känsla av att jag kommer och bli rik,ungefär att jag FÖRTJÄNAR det.Och NÄR jag blir det,så kommer jag äntligen och kunna hjälpa ekonomiskt dom som BEHÖVER det,dom som lider i tystnad.Och nu iom. min psykiska situation,så har jag funnit en ny grupp människor som skriker förtvivlat efter HJÄLP!
Jag tror även att det undermedvetna styr mycket.Jag tänker så jädrans mycket på andra,därför skulle jag aldrig vilja bli hittad död av någon,hänga mig,dö hemma eller kunna hoppa framför bilar/tåg.
Jag har redan bestämt HUR jag gör..(Om jag nu inte bestämmer nåt annat då jag är riktigt full)
Läkarna skriver ju ut en massa mediciner..har allt ifrån antidepressiva,till blodtryckssänkande,sömntabletter och så receptfria tabletter,jag har hämtat ut allt,men inte ens öppnat förpackningarna på en del medc...så allt detta tillsammans med starksprit,borde ta kål på min lilla kropp?!
Sen att jag ska gå djupt in i en naturparksskog..så jag inte kan räddas o förhoppningsvis inte hittas först jag är skelett,så djuren i skogen får mumsa på min kropp.
Ja,så ska jag göra....bara försvinna och somna in....
Hmm? Nu märker jag hur bängt det här inlägget blev...först skriver jag om hur jag vill hjälpa andra och sen avslutar jag med att ge upp och ta mitt liv. Men ja,så går mina tankar HELA tiden....kaos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar