onsdag 7 september 2011

Ja,jag LIDER ju även av det här..lite annorlunda form av social-fobi.Även det här har jag DOLT i alla dessa år..mått så dåligt på mina arbetsplatser..gjort ALLT för att få jobba ensam,då man egentligen ska arbeta i grupp och vara fler som hjälps åt.Ja,har slitit som 3-5st./pers. bara för att slippa andra...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Fobisk_personlighetsst%C3%B6rning
http://web4health.info/sv/answers/border-avoidant.htm
 Alla dom här diagnoserna och symptomen osv. har jag LEVT med utan att ens tänka på att det finns NAMN på dessa OCH att det kanske finns fler som känner/mår typ som jag!!
Har en bekant sen flera år tillbaks,som bloggade,hon har Borderline..och mycket av det hon skrev kunde jag tycka är JAG..men hade ALDRIG en tanke på att JAG skulle ha Borderline...
Sen råkade jag se ett program på tv,om BDD och då SÖGS jag in och en polett trillade ner..men,så där är ju JAG..sen letade jag massor om BDD på nätet och min hjärna VET nu att jag kanske inte ser så hemsk ut som jag alltid trott,MEN tyvärr ,den tanken försvinner direkt jag ser mig själv i spegeln.
Bilder på mig själv funkar..där kan jag tycka ibland att wow..hon på bilden ser inte dum ut för att vara över 40 bast. MEN har svårt och koppla i tankarna att HON på bilden faktiskt är JAG!
Hmm? När jag läser igenom texten lite,så märker jag att jag formulerar meningarna helt konstigt.Hoppas ni fattar ändå...När hjärnan är trött,så får man inte ut allt korrekt så som man tänkt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar