måndag 5 september 2011

Jävla TÅRAR!

Jag har kämpat mot dom ett tag...verkligen FÖRSÖKT pressa tillbaka,men det GÅR inte längre! Jag är helt förstörd..jag ORKAR inte längre!!
Har orden i huvudet om att -Promenader ÄR bra...Du är Stark..Du mår bättre av att få en sysselsättning,komma ut bland folk..bla,bla,bla!! FAN! STRESSSSSSSS! PRESS!!!
Promenader kanske ÄR bra..om jag bara kunde gå ut och skita i hur jag ser ut! Men jag KAN inte,lider ju av BDD,måste försöka få mig och se "normal" ut innan jag kan visa mig utanför dörren. Jag ÄR inte stark..jag har kanske VARIT stark,men hatar bara mig MER nu eftersom jag inte ORKAR  vara stark längre,det går inte och TVINGA fram?! Mår bättre av att få en sysselsättning och träffa folk?? Okej..ja,NI vet väl bäst..Jag vet vad jag känner...................................................................
Känner mig som en klaustrofobisk som skulle TVINGAS och jobba i en UBÅT!

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Har själv gått igenom en hel del i livet.
    Läs gärna om det jag har kommit fram till, och om du vill får du gärna ta kontakt med mig, sannolikt kan jag hjälpa dig att komma i balans. Jag förstår att du känner som du känner just nu, jag har varit där, så jag vet. Det går att lösa, lita på det! Jag skriver ju till dig, alltså går det!

    SvaraRadera