måndag 5 september 2011

Hjärtklappning!

Har sovit typ 16timmar i sträck igen..tog sömntabletter vid halv två igår på dan,vaknade till vid sju på kvällen,men kände mig helt drogad fortfarande och gick och la mig igen.(Utan tabletter den gången)
Har drömt en massa skumma lite stressande drömmar..bla om fjärilar och en dödskallefjäril. Vaknade drygt en timme sen,med hjärtklappning,oro,ångestkänsla.
Har några "måsten" idag..försöker redan fundera,vad jag kan lämna till imorgon.
På onsdag ska jag träffa DBT-gruppen för första gången..även om DET har jag mina funderingar,känns som jag ska på "hjärntvätt",dom ska försöka ändra på mig ju?
Nästa besök hos min nya teraupist på öppenvården är först om över en vecka.
Jag hade tänkt läsa bi-packsedeln till mina nya antidepressiva idag...men just nu känns det bara jobbigt,DET är en utav "måsten" jag kan lämna till imorgon?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar