onsdag 7 september 2011

Jobbigt!

Ser ut som jag får missfall varje gång jag går och kissar,kommer stora klumpar med blod!
Trodde jag skulle kunna ligga och ta det lungt idag,men efter ett jobbigt samtal jag fick från en grinig myndighetskärring,så är hjärnan stressad med tankar.
Måendet gör ju även att jag inte kommer ut på min motionsrunda idag HELLER..Alltså tillåter jag mig inte och behålla maten...trots att den bara bestod av tomater,rödlök,fetaost och två osötade mackor...Så kände jag att det är bäst och spy upp allt,så man inte blir tjock då man inte rör på sig.
Kan INTE varva ner..är skakig och iskall,magen och ögonen/tinningarna värker.
Det finns även en man som tjatar om en ny sexdejt...jag lovar och lovar..snart.Får se hur länge han orkar vänta. Behöver ändå ha nån som vill HA mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar