fredag 23 september 2011

Besök..

Idag får jag besök av min gamla klasskompis.Kom knappt ur sängen imorse,tyvärr har jag inte min speedade uppåt dag,än iaf. När jag låg i badet så funderade jag nästan på att avboka det hela.Men ska försöka ge det en chans. Nu krockade den här dejten med en annan..En gift trevlig man som också har det kämpigt och tråkigt i sitt förhållande hade velat komma hit och äta/dricka gott och gå ut på krogen.Den här gifta mannen är det mer *go i och han är mer pratsam,så hade jag haft min uppåtdag så hade han passat bättre som sällskap.Får se nästa helg...
Finns några till som står i kö och vill träffas...HD-mannen+en till gift man som vill komma bla. och fotografera mig+en som jag kallar för "fisk-Niclas"+en tredje gift man som jag träffade för ca.6år sen +en kompis sen förr+ 2st. ex.
Hmm? Vilka av dom här vill JAG träffa???? Vilka av dom här är BRA för mig??? Vilka av dom här BRYR sig om mig??? Såg det här på fb. nyss:-.-Du springer efter folk som minst bryr sig om dig, varför stannar du inte till, vänder dig om, och ser vem som springer efter dig?!

2 kommentarer:

  1. Om du bara träffar dom som du vill, och skiter fullständigt i vad dom vill så tror jag att det blir bättre för dig i längden...fast tjat får dig ju att bli "anti" men det verkar som att du ändå tycker synd om vissa av dom, även om dom inte har brytt sig speciellt mycket om hur du känner det....Kram C

    SvaraRadera
  2. Komplicerad var det någon som kallade mig.:-)
    Just nu så vill jag ju inte träffa någon,knappt dig/er,men förstår att jag inte får isolera mig helt.

    SvaraRadera