torsdag 22 september 2011

Rastlös!

Börjar känna mig rastlös i TANKARNA! Precis som jag brukar oroa mig om saker,som jag inte vet vad det är,så är jag KÄR idag och jag vet inte i vem.Man är lite kokobello! :-D
Vill göra en massa saker,men ingenting händer..Stinker svett..kommer inte ens in i duschen/badet..har klätt av mig dock.Sen så tänker jag gå ut på min promenad,men då blir jag ju svettig igen,jobbigt.:-/
Skulle vilja fixa till mig och ta lite nya bilder..köket måste städas..tvätt tvättas..Är sugen på att gå ut och dricka och umgås och flirta...Lite tecken på att speedade uppåtdagen är på g...ÄNTLIGEN! Hoppas den kommer igång ordentligt först imorgon,då jag ev. får besök.
Såg bilder på "Objektet" på en sida..så nu har jag sett honom i färg.Och han är så jävla VACKER!!UNIK!
Men jag har kunnat låta bli och skriva till honom nån mer och han är inte inloggad så ofta heller.
Under gårdagens diskussion med öppenv.kontakten så tyckte hon att jag skulle tycka att jag har varit duktig då jag kunnat låta bli alkoholen nu senaste veckorna/helgerna.Men det gör jag inte...känner mig duktig om jag kunnat hantera alkoholen och kunnat hantera mig själv då jag varit alkoholpåverkad..DÅ känner jag mig duktig. Har jag kommit ensam hem istället för att vakna hos någon okänd,eller vakna med någon okänd här hemma,har jag väskan och alla grejerna kvar..inte är blåslagen med trasiga kläder,inte har flashbacks där jag gör bort mig,ja,då känns det bättre,det här med att klara av och inte dricka under längre perioder är inte så svårt..Tråkigt,men inte så jag har abstinens..Kommer dock ALDRIG och bli hel-nykterist.BORING!
Jag KAN även dricka bara lite..men det är lite sällsynt och så blir jag så jävla olika påverkad,ibland tål man mycket och ibland behöver man bara smutta lite så får man blackouts.
Han min fd. klasskompis som kanske ska komma hit imorgon,är ju snäll och go..men ganska tyst ,"försiktig" och känslig...vilket i min värld är TRÅKIG! Och har jag min speedade dag,så kommer jag att tycka att det är jobbigt.Behöver spänning..tokerier,skratt,vild sex..för jag blir ju som drogad då och kan inte sitta i soffan eller biosalongen och mysa,vara still.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar