måndag 19 september 2011

Porrigt!

Tror jag är lite mer uppåt idag,inte mycket, men lite.Fast när jag vaknade imorse så fick jag nästan panikångest av vädret utanför..storm och regn som piskade mot rutan,mår dåligt av sånt väder.
Men har kollat på porr i datorn..såg på en porrfilm som handlade om en tjej som blev våldtagen och bunden av 5st män som hade brytit sig in i hennes lägenhet...Vart kluvet upphetsad av det...
Jag har även kommit på en ny sak som gör mig kåt..och det är nakna äldre gubbar,gärna att dom bögar tillsammans,eller bara att se gamla äldre nakna gubbar,vilket jag gjorde på nudistbadet i somras. Jag hade deras dinglande kukar i minnet resten av dagen sen,som jag onanerade till.Undrar om det har nåt med min faderskomplex och göra? Fantiserade även igår att jag tvättade/tvålade in en gammal,skrynklig man och då även hans kuk,så han fick stånd.(Borde nog inte fundera på att jobba inom äldrevården med såna tankar i huvudet??!!)
"Fyradygnsknullet" ville att vi skulle spela rollspel,där jag låtsades knulla hans farsa..hade nämligen sett hans farsa och tyckte han såg "charmig" ut och sa att jag tror att han varit en kvinnokarl..Nu var han typ 70bast och faktiskt ganska lik min egen pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar