måndag 19 september 2011

FET!

Igår åt jag bara två st. mackor eftersom jag aldrig gick på min promenad..
Idag åt jag både frukostmackan och sen vitabönor i tomatsås,med broccoli till middag..satt här på min stol i ganska tajta byxor och magfläsket var som en jätteMichelinring på midjan..Så ut och panikpromenera och även träna magen flera gånger.
Ska lägga mig snart,innan jag ev. blir sugen på att äta nåt.
Imorgon kommer morsan och lillebrorsan på besök..Ska kanske öva på ett Miss-universumleende framför spegeln innan jag åker och hämtar dom. :-/
Har tänkt på gårdagens överraskningsbesökare...försöker "se" oss tillsammans.En känslig man,som säger att han tyckt om mig sen vi gick i 3:an och att han tänkt på mig i hela sitt liv,sen dess, trots att han flyttade efter nian...känns så overkligt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar