lördag 24 september 2011

Love??

Jag har min gamla klasskompis här,vi har varit på bio idag och sett jägarna2.Han har sagt ord som att han *älskar mig..redan? Vi hade skön sex nyss..han vill att jag ska bara vara hans,inte träffa "kukarna". Jag träffade på min "söt-kuk",utanför bion...fick en kram av honom.Känslorna är ett jävla virrvarr..vad känner jag?? vad VÅGAR jag och känna?? Är jag bra för honom?? Han är ju så känslig,jag kommer kanske och göra HAN illa? Är jag bara ett tröst för honom nu när han bråkat med sin sambo?? Han sa att han inte klarar av och vara ensam.....Många frågor och tankar i mitt huvud just nu.

5 kommentarer:

  1. Som din vän så tycker jag att den enda frågan du ska ställa dig är.....är han bra för mig? Om du är bra för honom eller ej är hans ansvar. Och det är klart att det är en tröstgrej om han inte är mentalt klar med sambon, men det betyder ju inte att det inte kan bli bra för det. Men som sagt...sätt dig själv i första rummet du har inte råd psykiskt att vara andra till lags för att vara snäll. Kram C

    SvaraRadera
  2. Han ÄR bra för mig..för bra.Men jag känner mig lite som en utmaning för honom,att han ska få mig och må bra,vara annorlunda för mig än alla andra varit tidigare.Han ställer även alla dom där frågorna för mig,om jag är med honom bara för att vara snäll osv.Jag har få ärliga svar...

    SvaraRadera
  3. ....få ärliga svar??? Om du inte kan vara ärlig så kan det aldrig bli ett bra förhållande, och är du oärlig nu för att du inte vill såra honom så kommer han antagligen att bli 10 gånger så sårad när du väl är ärlig,eller hoppas du att du ska ändra dig med tiden? Kram C

    SvaraRadera
  4. Glömde en sak...det finns ingen som är FÖR bra för dig...C

    SvaraRadera
  5. Ja,jag hoppas självklart jag kan ändra mig,lära mig och ta emot känslor/kärlek.Jag ska ge honom en chans och inte jaga bort honom direkt.Men det är läskigt.

    SvaraRadera