torsdag 6 oktober 2011

Arbetsträning

Scrollade snabbt igenom vad arbetsträning innebär,bara precis så mycket som jag kände att jag klarade av. Såg ord som ansöka om ersättning istället för sjukpeng,pågå i högst 3månader,eller var det upp till ett år om man inte återgår till sitt gamla jobb?..Minst 2timmar om dagen..osv.
där hade jag redan fått hjärtklappning och hjärnspöken,räckte så...
Som sagt jag klarade inte ens av DBT-gruppmötet,trots att min öppenvårdskontakt var gruppledare..Jag blir helt slut i huvudet och kroppen,precis som jag skulle sprungit maraton och löst problematiska uppgifter,efter alla möten,till och med öppenvårdskontakten som jag har bra känslor för,får värsta panikatackerna då jag ska träffa läkare,är inte ens medveten om allt som sägs,klarar inte av och förstå,komma ihåg allt...
Nu efter varje helg tillsammans med fd.klassk. så är jag helt förstörd..ätstörningarna ökar,pressen på att bli lycklig/normal ökar...
Tänkte nyss att jag mådde lika dåligt på mitt senaste jobb,som om jag hade blivit våldtagen varje dag.
Mina 2st. senaste chefer har även utnyttjat mig sexuellt,den första våldtog mig nästan och den andra utnyttjade mig då jag var jättepackad på en firmafestresa...medans jag red honom i sängen,eller om jag sög av honom,kommer inte ihåg riktigt,så ringde han till en annan brud som han hellre ville ha där i hotellrummet.Sprang därifrån,naken med mina kläder i handen i korridoren och hissen ner till mitt rum.
Efter den händelsen så såg jag att han avskydde mig bara mer..behandlade mig ännu kyligare.
Jag har ingen aning om vad jag vill/kan börja jobba med i framtiden.Har funderat på att bli massös..då får jag jobba ensam.Funderade på äldrevård,men senaste tiden har jag fått sexuella fantasier om äldre gubbar och då känns det inte rätt att behöva ev. tvätta av en sån,lite som att låta en pedofil jobba på dagis?!
Återigen kommer tankarna att jag ORKAR inte längre,jag vill ge upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar