fredag 7 oktober 2011

Skakig..

Är helt jävla skakig igen och har hjärtklappning,vet inte om jag är nervös då fd.klasskompisen ska komma,eller vad det är. Kan ju även vara sömnlösheten,ny medicinering med antidepressiva och oron för kommande arbetsträning. Vädret utanför gör inte saken bättre.Har faktiskt fått trauman från mitt senaste jobb,nåt jag tänkte på inatt då jag inte kunde somna. Var nämligen arbetsledare inom park/trädgård..men min chef var HEMSK,oavsett väder så skulle man göra det som var för säsongen,spelade ingen roll om det var storm,vi skulle blåsa löv tex. Sen att jag blev påtvingad och jobba med andra,trots att jag hade velat sköta mitt,mådde dåligt som fan med andra och klarade bara av det genom att lyssna på radio..som jag skrev nedanför så mådde jag lika dåligt på det där stället som om jag hade blivit våldtagen varje dag,hade kanske föredragit och BLI våldtagen förresten..ändå så jobbade jag där i 4år...nää,ska försöka och inte tänka på det där nu,mår jobbigt nog ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar