måndag 3 oktober 2011

Jobbig natt..

Hade inga insomningstabletter kvar,så jag tog bara Propavan och det var inte bra. Fick *restless legs,(eller någon form av det)+ inbillade småinsekter som kliade(kröp) på kroppen,andningssvårigheter mm. Sen så drömde jag mardrömmar,nånting om droger och sprutor,när jag väl somnade på morgonkvisten.
Funderade även på Fd.klasskompisen..och känns ganska hopplöst,tror inte det kommer och funka,han är för svartsjuk/inbillningssjuk och sen så är han även så "stabil" och känslig,han kan nog inte ens höja rösten,bli förbannad "på riktigt".Han vill att jag ska LOVA saker hela tiden.Att jag ska tänka positivt,jag får INTE bli sur...och bla,bla.
Tänkte nu efter helgen att han har vaktat mig,så jag inte ens kunnat sitta här vid datorn.VET att han är orolig då han är på jobbet under veckorna för att jag inte ska kunna hålla mig ifrån SEX,så därför tillfredsställer han mig på söndagskvällen så jag ska KLARA mig bättre!! Han ringer och säger att jag inte ska-glömma honom.
Vi kommer aldrig kunna festa ihop med andra,för han tror att jag ska flirta och vara otrogen med varenda man.
SUCK! Blir på jävligt pissigt humör....Men kan inte ringa han heller och ta upp allt det här,då förstör jag hans vecka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar