tisdag 4 oktober 2011

För mycket igen..

Jag blir stressad i hjärnan av allt igen.Ska ju försöka sluta med sömntabletter,vilket gör att jag sover lite och vaknar hela tiden..väntar på brev från FK/arbetsf. om tid till arbetsträning..min bil skulle behövas lämnas in på service,men är orolig för kostnaden..(Min fd.klasskompis köpte förresten en grov halskedja i helgen för över 2000kr,utan att ens blinka.)
Ja och det här att jag träffar honom stressar ju mig självklart också.Nu ska jag helt plötsligt bli LYCKLIG då han finns,han kan dyka upp här lite närsom,oväntat,så jag kan inte se ut eller vara hur jag "vill",nu finns det en till som tycker jag BORDE orka gå ut på mina promenader som frågar vad jag har GJORT..och om jag då inte gjort någonting,så känner jag mig värdelös.Som idag...jag SKULLE gått ut,men ORKAR bara inte..solen skiner visserligen men det även BLÅSER som fan och jag blir orolig i kroppen av det,mår dåligt.
Just nu vill jag bara ligga under täcket och få vara ifred....

1 kommentar:

  1. Du kan ju inte lägga den pressen på dig själv att bli frisk och lycklig på kommando, hade det varit så enkelt så hade du ju gjort det redan. Du får väl förklara att du behöver dina "bara vara" dagar och att spontanbesök kanske inte alltid funkar med ditt mående. Kram C

    SvaraRadera