onsdag 5 oktober 2011

:-(

Fick panikångesattack nyss efter att ha skakat som en med Parkinson hela morgonen/förmiddagen,fick nämligen kallese till fk/arbetsförmedligen och försökte ändra tiden men det gick inte.Har ju väntat och oroat mig för den där kalleselsen i veckor,ska dit på måndag redan,vilket innebär att jag inte får med mig min öppenvårdskontakt utan får gå dit ensam.
Jag har knappt sovit sen i lördags..vinet hjälpte inte heller,somnade nångång på morgonkvisten ett tag.Har hjärtklappning,skakar,hjärnan överarbetar,är spänd och ängslig.Jag blir även mer orolig i kroppen då det blåser ute. Känner press på mig att jag måste komma ut på mina raska promenader..jag måste iväg och handla och till apoteket..ska nog inte sluta så här tvärt med sömntabletter.Fan!

1 kommentar:

  1. Håll ut. Det kommer bli bättre gumman! Kramar//

    http://blushes-thoughts.blogspot.com/

    SvaraRadera