torsdag 6 oktober 2011

Jag hade en gång en vän..

En tjej vän..Har inte haft många såna i mitt liv,knappt ens kompisar..Nu har jag inte haft någon som bott nära,som jag kunnat träffa, ringa till,som ringer till mig,som jag (går ut)och festar med,äter,fikar och promenerar med på ca. 10-15år!! Har inte ens tänkt på att det är så länge sen min dåvarande bästis flyttade till ett annat land. Har försökt släppa in någon ny,men det funkar bara inte..inte så nära iaf.
Träffade min rumskompis från psyket några gånger,hon blev som en dotter/lillesyster för mig..men det funkade inte i länge,hon krävde för mycket av mig och var för ostabil för att jag skulle orka,klara av och umgås med henne.Hon fick ett psykanfall här hos mig,började slänga allt mitt smink i toan,spolade slut på handtvålen osv.när jag fick hem henne,så sprang hon till köket och hämtade en stor kökskniv och började hugga i armen,så jag fick ringa efter ambulans. Ambulanspersonalen frågade om jag var hennes vårdare,jag svarade-Nej,jag är också psyksjuk!
Just den dagen hade jag haft en riktigt jobbig dag också..tror det var därför hon blev så rabiat,för jag var ganska kylig/oberörd mot henne..orkade inte bry mig,tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar