söndag 2 oktober 2011

Glaset är halvtomt/fullt?

Jag har blivit riktigt frustrerad i helgen.Fd.klasskompisen har varit här...Men han kan inte släppa tankarna på hur jag levt,han kan inte lita på mig. Han får en massa bilder i huvudet.Ibland är det som han tror att jag kan inte ens gå ut,om det är män där,utan att jag ska suga av eller ha sex med alla.
Han tänker att varje gång vi går ut bland folk,typ stora innecentrum,bion osv. så kommer ALLTID dyka upp någon som jag varit med.
Vi körde förbi naturistbadet och jag sa bara att jag var där ganska ofta nu i somras. Ja,självklart så tänkte han direkt att jag haft värsta orgien där bland alla nakna kroppar.
Äh...jag orkar inte ens tänka på allt just nu.Vet bara att det ALDRIG kommer och funka om han inte kan lita på mig. JAG borde mer tänka på vad HAN har gjort! Han var ju tillsammans med sin sambo i vintras då han kom hit till mig...och var alltså otrogen! Jag har varit SINGEL då jag träffat "kukarna",har ALDRIG varit otrogen,hur uselt förhållande jag än levt i.
Fan..mina insomningstabletter är slut nu också,hur ska jag kunna somna!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar