tisdag 4 oktober 2011

Jag är inte så smart...

Dricker vin nu för att kanske kunna somna lättare utan tabletter..ska jag bli beroende av DET istället? Och tänkte mig inte för att jag tog antidepressiva för första gången idag,inte så smart och dricka alkohol då kanske? Äh! Orkar inte bry mig...shit happends.
Har ändå planer på att hämta ut mer tabletter,som jag ska ha här hemma "i fall att",världen blir svart igen och jag vill försvinna.
USCH! Hösten är jobbig för mig,har alltid varit..och nu känns den ännu mer som dödens årstid,allt dör och jag med den.
Jag har ju någon som älskar mig nu,bryr sig om mig och talar om det hela tiden..varför är jag inte lycklig?
Han är lycklig,han har äntligen  "fått" sin ungdomskärlek,som han aldrig slutat tänka på (mig)..han sa igår att han tror att -om vi hade blivit ihop redan då,så hade vi fortfarande varit ihop,för jag är hans *love of life.
Han somnade i soffan igårkväll och när han vaknade till litegrann emellanåt,så sa han-Lämna mig aldrig!
Han ser redan en framtid med mig och vill att vi ska bo ihop senast nästa sommar.
Jag är bara RÄDD,allting är så nytt och annorlunda för mig,jag måste lära mig och tänka annorlunda,tycka annorlunda,bete mig annorlunda..egentligen till det bättre,men klarar jag av det? Bara att ha vanlig vaniljsex,där jag inte blir utnyttjad,man kan smekas utan att det leder till sex,han kan tillfredställa mig utan att jag behöver göra det samma för honom...ja,allt är så annorlunda mot vad jag är van vid.

2 kommentarer:

  1. Hur känner du själv då? Läser mycket "han vill", han är lycklig","han ser en framtid" men inte så mycket hur du ser på saken och hur du känner, du brukar ju inte vara sen med att säga vad du tycker om människor vara sig det är bra eller dåligt...Kram C

    SvaraRadera
  2. Ja,du vet hur jag blir om någon är för "på" och om jag märker att han får känslor för mig också,jag backar. Det här är inte lätt för mig,men vill ge han en chans,kanske lär jag mig tänka annorlunda och klarar av ett kärleksfullt,tryggt förhållande./sorgligast

    SvaraRadera