måndag 3 oktober 2011

Glad?

Fd.klasskompisen ringde,han fick förändrad arbetschema och kan därför komma över en stund. Han sms:ade sen  efter samtalet och frågade om jag blev glad.
Jag vet inte ärligt hur jag blev...Hade precis spytt upp middagen,ögonen blir svullna efter man spytt,jag har inte orkat göra nåt med mitt utseende..hade bestämt mig för att inte gå ut och visa mig.Jag känner mig även lite sressad,för nu måste jag nästan ursäkta mig om jag inte har gjort nåt,inte tänker göra nåt.Är ganska slut efter en helg då jag umgåtts med någon..och nu ska jag orka umgås igen.Kanske börjar han "tjata" igen om att jag ska LOVA en massa saker...att jag ska vara lycklig och inte tänka svarta tankar eftersom han finns där för mig nu. jag är bara så trött..Kan någon sudda bort mig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar