söndag 27 november 2011

Ångest!!

Ute är det precis ett sånt väder som får mig och må dåligt.BLÅSER,regnar är kallt ,mörkt och dystert.
Stressar över kommande dagarna,räkningarna som ska betalas..uppsägning av abonnemang..förrådet och köket som ska göras åtkomliga för sotare.
Eftersom jag tog extra insomningstabletter igår,för att överleva,så stressar jag redan över att dom kommer och ta slut innan jag får hämta ut nya. Ska jag försöka  att sluta med dom redan nu..då jag ändå har "ifall att" tabletter i närheten...
Har ångest över min fylla hos vännen..har svaga minnen av hur dåligt jag mådde.
När jag körde hem därifrån så var jag en trafikfara! Jag kände mig fortfarande påverkad,var spyfärdig,solen och tårarna gjorde mig blind! Fick en ångestattack i bilen,var nära och stanna bilen och bara springa därifrån.Såg en go tjej som rastade sina hundar,som jag känner,henne jag hade velat KRAMA just då..men jag åkte hem..spydde och tog sen insomningstabletter och sov över 12timmar.Vaknade på kvällen,men tog bara nya tabletter för att kunna somna om.
Ska försöka sluta skriva till "Objektet" igen....För så här är jag,vill sluta med allt/alla som jag blir beroende utav. HATAR och vara beroende..känner mig svag då!
Blev en massa bla,bla igen utan mening...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar