måndag 28 november 2011

Urk!

Jag mår illa,kan inte koncentrera mig på nåt.Försöker kolla på film,men pausar hela tiden då jag kommer på andra "viktiga" saker och göra.Som att kamma håret,borsta tänderna,vattna blommorna,ska jag tända ljus eller låta bli...
Försöker behålla havregrynsgröten i magen...men den är uppe i halsen typ.

Imorgon kommer kanske "söt-kuken" hit,är lite nervös,vågade inte svara först då han ringde imorse,anade att han ville komma redan idag och jag är magsjuk så det hade inte varit så lämpligt,jag är inte direkt sugen på sperma just nu.Orkar inte fixa till mig heller.

Nackdelen med att man blir smalare är att man tappar ringarna,jag har ringar nästan på alla mina fingrar,ringar jag är rädd om,igår tappade jag en utav dom,men upptäckte det som tur var.

Än nätvän skickade ett mail till mig..det stod bara -
Hej!
Såg att du inte mår så bra när jag läste din blogg så jag ville skicka lite styrke kramar.
Den mailen kom precis i rätt tid och betydde mycket för mig..Tack!!
 
Har inte klarat av och sluta skriva till "Objektet" heller...men han har varit ganska snäll mot mig senaste tiden.
Hmm? Ska väl fortsätta och kolla på Beck nu.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar