lördag 3 december 2011

Ska jag orka??

Försökte få i mig lite frukost,känner att jag borde gå ut en stund och få frisk luft,eller motion.Frisk luft får jag då sovrumsfönstret är öppet året om. Såg det här på fb. Ska föreställa roligt,men den är tyvärr ganska verklig.
Välkommen till psykvårdens telesvar!

För mani - Tryck 1 upprepade ggr tills det känns bra igen. Då och bara då får du kontrollen tillbaka...
...
För ångest - Tryck på RÄTT knapp. Inte FEL knapp! Just det, det ska vara RÄTT knapp annars sprängs ditt hem i småbitar...

För depression - Strunta i att trycka på någon knapp alls. Allt är ditt fel och ingen älskar dig ändå...

För psykopatiska störningar - Använd din charm och manipulativa sinne för att lista ut vilken knapp på telefonen du ska trycka på för att nå oss...

För paranoia - Tryck ingenting och lägg genast på luren. Vi vet vad du gjorde, var du bor och kommer snart och hämtar dig för förhör..


Jag har försökt ringa psykjouren några ggr. kommer aldrig fram..det allra värta är då man ringer och dom säger:-Du står som nummer ETT i kön...Men ändå så är det ingen som svarar. Ja,då lägger man på och tar tabletter istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar