tisdag 29 november 2011

Öppenvården..

Jag funderar på att avboka tiden imorgon. Jag har så svårt och "gnälla" och jag mår så dåligt nu att jag är rädd för att kranen öppnas fullt och går inte och stänga av.
VAD kan hon göra för att hjälpa?? LYSSNA? Jag kan prata med mina växter,mindre pinsamt och jobbigt.
Hon är ju inte en VÄN,som bryr sig,hon gör ju bara sitt jobb...Säkert får även hon sparken snart,hon har nämligen som den förra "gått i väggen",eller iaf. snubblat mot väggen och jobbar bara halvtid.

"Objektet" skrev precis rätt sak till mig idag,ord jag längtat efter:-Nejdå, jag glömmer inte dig.
Han nya "snälla intresserade mannen" skriver bebisspråk till mig och kallar mig för *skrotunge...Känns lite BARNSLIGT! Utseendemässigt liknar han "fyradygnsknullet",får lite rysningar,tänk om dom är lika lika inuti?

Jag är svimfärdigt trött efter lite sömn och magsjuka..ska jag kunna somna UTAN tabletter ikväll? Testing,testing!
För engångsskull så är jag inte ett dugg sugen på att hetsäta ikväll.Är bara törstig,som en torr svamp.

Funderar på om jag ska sälja mig till någon,behöver PENGAR! Och klarar inte av och sälja grejer på blocket,eller dylikt.Vet inte hur man gör,vet inte hur mycket jag ska ta betalt osv. :(
"Svinet" med pengarna är sjukskriven och uttråkad.Han kan ju knappast få mig och må sämre just nu, tänker jag. Den enda människan som får mig och bli SPYFÄRDIG av bara tanken,är en fd. "vän",Mensa-medlem,URK,URK,URK..att jag sög av honom kommer jag och ångra i hela mitt liv!
Sen så har han mage och skriva en sex-novell till mig efter det.Att HAN är medlem i Mensa är ett hån mot dom alla,för han är DUMMAST !! En IDIOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar