torsdag 1 december 2011

Pengarjakt!

Den här dagen var en riktig pengarjaktsdag från kl. 10.00 tills nu.
Fick inga pengar för ringen,den var för ovanlig/gammal med stor en droppformad sten. Det kanske inte var meningen att jag SKA göra mig av med den?!
Sista hundralappen som fattades,hittade jag i euro i en skål ,som jag växlade in och hon i växlingskassan var snäll och tog ingen avgift av så liten summa (15euro).
Så nu kan jag pusta ut tills nästa månadsskifte. Är så jävla SLUT!
Och som det inte räckte med stressen över pengarna,min låscylinder till tvättstugan gick sönder och mina kläder vart inlåsta där inne..fick ringa efter fastighetsjouren som kom och bröt upp.Sen blåste det så mycket så tvättkorgen med rena kläderna rasade på den blöta marken,tur att dom inte blåste all världens väg.
Lär ju knappast behöva insomningstablett ikväll. GÄSP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar