tisdag 29 november 2011

Dålig..

Mår piss.Ser fördjävlig ut. "Söt-kuken" var här och hämtade sina kartonger,han försökte övertala mig till och få och ge oralsex innan han kom.Men jag mådde så illa så det var omöjligt. Fick några goa kramar,fast jag känner ändå att han inte känner nåt för mig. Han säger nämligen saker som att -Jag träffar ju ingen NU,så du kan komma sen i slutet av veckan,så kan vi.....
Själv så får jag självklart MER känslor,desto kyligare någon är mot mig.Börjar känna som jag gjorde för "måbramänniskan". Fast "söt-kuken" säger inte lika kärvänliga saker till mig,som "måbramänniskan" gjorde."Söt-kuken" har tagit oss för vad vi är...oralsexkompisar,aldrig lovat eller antytt nåt mer.
Förutom kyssarna sist..hmm?!
Jag känner mig så jävla svag och deppig,trött..skulle vilja sova bort några månader,tills det blir vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar