torsdag 1 december 2011

Fixat pengar..

Träffade "fyradygnsknullet" och fick 1000kr av han för en avsugning.
Sålde lite silver och tömde varenda krona på kontokort..så nu saknas det bara 100kr,så är räkningarna betalda för den här månaden.
Lämnade in en briljantring på värdering också,som jag fått av storebrorsan för drygt 25år sen,hoppas jag får några tusen för den,den var värderad till 20000kr på den tiden.
Blir lite ledsen för att behöva gör mig av med den..det var ju ändå ett minne av brorsan.Men försöker och inte tänka på det,precis som jag försöker och inte tänka på brorsan.

2 kommentarer:

  1. Önskar att jag kunde ha hjälpt dig på något sätt...Kram C

    SvaraRadera
  2. Jag är ju ganska van och klara mig själv,som du vet.Hade inte kunnat ta emot mer hjälp av er ändå. Kram,vännen! /sorgligast

    SvaraRadera