tisdag 29 november 2011

Trött men duktig..

Somnade tillslut med hjälp av insomningstablett,men ingen Propavan,sömnen blir hackigare/kortare utan,men vaknar inte lika tung.
Har redan hunnit ringa och säga upp mitt ComHem,betalat räkningarna och fixat i mitt förråd.
Mår illa och har rännskita,men måste försöka ta mig ut ändå,slänga lite saker,hämta ut paket,handla och boka tid till tvättstugan.
"Sötkuken" har inte hört av sig än iaf. så han kanske inte kommer idag heller.Vill bli av med flyttkartongerna,men orkar inte träffa han idag egentligen,mår kanske bättre imorgon och framförallt ser piggare ut,nu ser jag ut som en trött, polsk prostituerad tant.
Alla dom här vardagsmåsten,är tröttsamma,betala räkningar..oroa sig för om pengarna räcker,min dyskalkyli gör att jag inte klarar av och räkna riktigt själv,utan får vänta till den första i månaden och se hur mycket eller lite som finns kvar på kontot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar