fredag 2 december 2011

Pallar inte!!

Helgerna är värst!! Det är då man märker som mest hur ensam man är.Jag är så uttråkad igen att jag mår illa.
Har legat i sängen mest hela dagen. "Fyradygnsknullet" sms:ade,förväntade sig säkert efter så bra betalt igår att jag skulle ställa upp igen vid minsta lilla pip.Som tur var så har han inte hört av sig mera,orkade inte ens svara han.
Jag har nu tagit insomningstablett OCH även Propavan (som jag hade slutat med) :(
Vill bara sova bort tiden..Vill inte heller vara vaken och eventuellt äta i tristessen,för jag rör ju inte på mig nu heller. Blöder som fan igen också..Hmm? Jag trodde ju jag skulle bli mensfri av hormonspiralen,hoppas det inte är nåt fel..fast skitsamma. Hoppas jag förblöder,får dödliga infektioner eller nåt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar