fredag 30 september 2011

Beroende av att skada mig själv!!

Finns många narkomaner som byter drogerna mot alkohol och även då FINNS ju missbruksproblemet där fortfarande,men alla tycker att människan är sååå duktig som klarat av och sluta droga!?Alla dessa fd. rökare som ersätter ciggen med mat och blir farligt feta,är fortfarande duktiga då dom klarat av och sluta RÖKA i folks ögon!? Alla feta som klarat av och bli smala och ersätter då maten med shopping,som tär på deras ekonomi...Ja,ÄR man missbrukare/beroende..så ÄR man,oavsett och det är DET man inte får glömma bort,människan EFTER.
Jag har varit sexmissbrukare..eller är det fortfarande,men har ersatt mina "kukar" med ätstörningar..och får höra nu att jag är duktig som sagt NEJ till några stycken "kukar" även fast det INTE har fått mig och må ett dugg bättre inuti,DET är inte lösningen på mina problem,eftersom jag ersätter bara ena beroendet med ett annat! SUGET av att skada mig själv finns där,det är DÄR jag behöver hjälp,för så länge det suget finns,så fortsätter jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar