tisdag 27 september 2011

Konstig!

Jag är konstig och på jobbigt konstigt humör.Vet inte hur jag mår eller vad jag känner..är orolig,deppig,trött,irriterad,kelsjuk,stressad...och typ allt på engång,känns som jag ska explodera snart..i en blomdoftande jättediarré eller nåt.
Fd.klasskompisen..(måste hitta på nåt kortare smekis på honom)..ringde då jag var på min promenad.Efter samtalet kom tankarna förstås. VET att jag är KONSTIG! Är jag tillsammans (dejtar) någon snäll man,så letar och hittar jag massor med fel på honom.Han är för lugn..han är för tråkig..han är för kelig..han är för mjuk..han är för snäll..han har för mycket känslor för mig..osv. Medans då jag dejtar, eller är med någon som INTE är snäll...så gör jag inte så..alla FEL blir RÄTT! Samtidigt som jag hoppas hela tiden att den elaka,ska BLI snäll mot mig,vilket aldrig händer,eftersom dom inte har det i sig,eller för att dom inte har känslor för mig.
Jag är nog FÖR komplicerad för mitt eget bästa.Blev ni kloka på det här? Inte jag.....:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar