tisdag 27 september 2011

Ring,ring!!

Har ringt några samtal..Det jobbigaste är då man väl vågar ringa,så hamnar man i tel.kö med 20pers. före,eller så råkar man ringa vid fel tidpunkt,som lunch tex.
Men fixade tid till Gyn. iaf. dags och skaffa preventivmedel,både för bebisskydd och för att förminska blödningen.Fick en avbokad tid,tidigt imorgon bitti,krockar lite med öppenvårdsbesöket,men jag tog den ändå. Lät på namnet som att jag ska till en utländsk manlig gyn. (don´t like). :-(
Nu har jag laddat och speglat mig hela förmiddagen för att komma iväg och handla lite,idag MÅSTE jag ut på promenaden också,så jag kan äta nåt.
Funderar på vad jag ska äta för diet...kanske testar barnmatsdieten? Eller ska jag äta sallader? Havregrynsgröt? Musli? Måste nog vara något varmt..annars försvinner inte suget,kall mat känns mer som mellanmål inte middag.
Nu dök orosklumpen upp i magen igen..och jag vet inte varför.Mycket som ska hända bara..snart arbetsträning,ska jag klara av ett förhållande,räkningar ska betalas,har ansökt om ett lån för att samla ihop alla kontokortsskulder mm. ,bilen måste på service mm.
Allting förstoras upp i min hjärna,väntar på smällen hela tiden,att NÅT ska hända som drar ner mig i mörkret igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar