torsdag 29 september 2011

Kan jag?!

KAN jag lita på en man? Kan jag lita på kärleken? Vågar jag riskera att bli lämnad igen? Fd.Klasskompisen kom hit igår kväll ...Vi pratade och pratade och han tillfredsställde mig utan att vilja ha nåt tillbaks!! Han är rädd att jag ska stöta bort honom,han är rädd för att han inte duger,han är rädd för att jag inte ska kunna säga nej till "kukar",han är rädd för att jag ska ta mitt liv,han är rädd för att jag ska försvinna i flera dygn utan att höra av mig då han är iväg och jobbar...Jag berättade om hur mitt liv sett ut,med alla "kukarna"...och medans jag berättade så kom jag till instinkt hur många jag TRÄFFAT egentligen dom senaste åren efter jag blev singel för ca. 5år sen.Och fram tills särbon för 5år sen också så hade jag lätt haft nån form av sex med MINST 200st.Helt jävla sjukt,är som värsta rockstjärnan. Nu berättade jag inte om alla,men ändå så fick han reda på lite hur jag levt. Han sa att jag är komplicerad och han frågade om jag VILL förändras,han förstod inte hur jag KUNNAT träffa så många assholes,för det FINNS inte någon som jag träffat,som inte sårat,gjort mig illa,eller utnyttjat mig...någonsin,aldrig,ever!!
Han påminde mig om natten då vi träffades i vintras...hur jag hade kommit ut och mött han i bara en jacka,utan trosor och sen nästan "våldtagit" honom. Min vän C. berättade att det var samma kväll,som jag hade blivit sexuellt utnyttjad av en manlig bekant...Här så har min hjärna ett svart hål,kommer bara ihåg små fregvenser av allt som hände det dygnet och hade ingen som helst minne av att det där hände samma kväll.
Summan av kardemumman är att jag tvivlar på att...............? Ja,vad tvivlar jag på?...Att jag ska kunna bli lycklig och trygg tillsammans med någon.
Men jag ska FÖRSÖKA!! Jag ska FÖRSÖKA förändras....Jag vill...(tror jag)..Om han vill ha mig fortfarande efter allt han vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar