tisdag 27 september 2011

Mes!

Kom iväg och handlade.Stötte på en mespropp,jag råkade dejta en gång.Vi var och åt mat och på bio då,pinsamt jobbigt. Iaf. så det första han säger typ efter ett -Hej! -Och du jobbar och står i? Varpå jag svarar-Nej,jag har varit sjukskriven sen i december. Han säger direkt-Men du ser inte sjuk ut?! Fast du kan ju ha ont i ryggen eller nåt?! Jag säger-Jag är psykiskt sjuk! Han säger-Blev det för mycket med allt?!  Och så börjar han berätta om sina bekymmer med sonen osv. Sen frågar han-Är du singel fortfarande?Det skulle vara trevligt och träffas igen.  URK! Tänkte jag bara och ville gå därifrån.Sa att jag inte klarar av och träffa någon för jag vet inte vad jag vill osv. kom med nån dålig ursäkt och gick.Men stötte på han flera ggr. där inne i affären,han såg putt ut.
Idag SKA jag på min promenad..magen känns som en jäst degklump igen.Middagen bestod av fullkorns-laxpaj och tonfisksallad.Mumsigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar