måndag 26 september 2011

Hur får jag bort "henne"??

Hur får jag bort den där självdestruktiva,negativa jag ur mig? Hon som tänker och analyserar sönder allting.Hon som inte tillåter mig och ta emot,hjälp,känslor..trygghet.
Jag tänker ju redan tankar om att jag ska avsluta det här,innan det går för långt och jag blir lämnad och sårad.Han fd Klasskompis har ju kvar sitt "ex" fortfarande,hon bor i deras gemensamma hus,dom har en massa hundar mm. tillsammans,dom HAR grälat förut,men fortsatt och vara ihop . Ska JAG göra det enkelt för honom och övertyga han om att HON är bättre för honom,att han inte ska lämna allt,för det kommer inte och funka med mig säkert ändå?!
Jag är för komplicerad..och jag märker att han inte litar på mig riktigt,han tror att jag ska träffa och suga av "kukar",medans han är och jobbar.
Kommer jag och klara av och leva med en lugn och snäll snubbe,utan att tycka att det är tråkigt,då man inte behöver och tassa på tå,vänta på en "explosion"? Kommer jag och utnyttja hans snällhet? Kommer jag och "kolla" hur mycket han står ut med innan han får nog?
Jag har varnat han lite att jag troligen kommer och försvinna,eller knuffa bort honom,speciellt i början. Han svarade med att han kommer och komma hit ändå...och inte tillåter mig jaga bort honom först vi har gett oss en chans.
Har hamnat i en hetsätningsperiod..måste..."plåga" bort lite feelings på nåt sätt.
Hade varit så enkelt och förstöra allt genom att träffa HD-mannen eller en gift tjat-"kuk".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar