måndag 26 september 2011

Ingen lust!

Hade ingen lust och gå upp idag.Var orolig för att fk. inte skrivit på sidan än i helgen om min utbetalning,så jag trodde att nu kommer inte dom pengarna av nån anledning.Eller han (fk snubben) kanske försökt ringa och jag svarar sällan på hemtelefonen,för det till 99% är telefonförsäljare och skit.Men gick upp nu tillslut och kollade igen på deras sida och imorgon kommer pengarna,så jag kan pusta ut.

Drömde en jäkla massa skumma drömmar nu imorse,eftersom sömnen blir hackig efter det att tabletterna slutat verka,så kommer jag ihåg drömmarna då jag vaknar mitt i. Min storebrorsa är ofta med i min drömmar nuförtiden,även den här morgonen..han började bla. prata till mig som att ingenting skulle ha hänt mellan oss.Jag ville inte prata med honom först,men sen började vi vara som förut. Jag såg en häst falla ur ett träd och andra hästar som klättrade uppe bland trädgrenarna och en massa andra sjukt skumma saker,som bara jag kan se i min drömvärld.
Den här fd. klasskompisen har ju kännt mig och min storebrorsa hela skoltiden fram tills nionde klass.Han berättade att vi hånglat flera gånger och att han var OFTA hemma hos oss,inte alltid för min skull utan han var ju bra  kompis med storebrorsan också.Jag hade däremot min "tuffa" boyfriend,sen 14års åldern och ingen av dom här snälla killarna hade nån chans på mig.Jag var i tuffa killens makt.
Och sen är det irriterande nu för där har jag ett utav mina svarta hål..kommer knappt ihåg någonting från den här tiden.
Några utav "kukarna" skriver och jag vet inte vad jag ska svara till dom om allt det här.Har ju svårt att säga nej och "göra slut".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar