söndag 25 september 2011

Love and happiness?

Nu har fd.klasskompisen åkt,vi avslutade helgen med sköööön sex.Vi har "vaniljsex",inte riktigt vad jag är van vid heller,brukar inte ens tåla att någon smeker mig.Allting med honom är så ovant,är förvirrad i känslorna och tankarna.Han har övertygat mig om att han älskar mig..bryr sig om mig.Han är rädd för att jag ska ta mitt liv eller göra nåt annat dumt,tex. träffa någon utav "kukarna". Vågar jag ha framtidsdrömmar?KAN jag må bra,eller tillåta mig och mig och må bra?! Har till o med ätit ordentligt utan att spy,eller ens haft tankar på att spy.Ska jag bli FET direkt när jag mår bättre? Nu blir det hårdbantning under veckan då han är borta och jobbar. Ja,många frågetecken i mitt huvud som vanligt. Går det för fort? Han har ju haft känslor för mig sen skoltiden (påstår han),men jag har inte haft honom i tankarna direkt.Han börjar redan diskutera OM..om det blir vi..om vi flyttar ihop..om.....

1 kommentar:

  1. Det kan aldrig gå för fort om det känns rätt...skönt att du haft en må bra helg vännen..kram C

    SvaraRadera