onsdag 28 september 2011

Phuu!!

Två saker avklarade den här morgonen.Öppenvården,där hon sa att jag ska sluta med grupp-DBT:n,jag är inte stark nog,sen så läser hon av mig som en öppen bok,så jag nickar mest instämmande åt allt hon säger.
Har inte tänkt på det här att jag faktiskt inte låter män/niskor ta på mig riktigt,kramas ja..men inte smeka eller massera osv. Jag har så mycket och "lära mig" om jag blir ihop med snälla fd.klassk. Först och främst att TA EMOT..förstå att varje gång han smeker lite,så BEHÖVER det inte leda till sex..jag FÅR njuta själv också utan ens ge tillbaks på engång.
Ja,sen den andra saken var att jag var hos GYN. ska sätta in en hormonspiral igen..skönt och få slippa mensen.
Det var så mysigt och få läsa det här imorse!
Pussar o kramar i massor sovgott♥
  • Ja.............dig hjärtat mitt.
  • Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar